lørdag den 11. august 2012

Velkommen til min blog!

Hello Sweethearts!

Jeg skal til Canada i et år som udveklingsstudent i 2014!
Gennem hele året vil jeg skrive om mine oplevelser og hverdagen i Canada her på bloggen!
Denne blog bruger jeg kun til at skrive om mine oplevelser når jeg er i Canada. Men hvis du søger en blog om mode, kærlighed, kendte, musik og tips, så tjek min anden blog ud i linket herunder!
teenbloggen.blogspot.com

I månederne op til turen vil jeg skrive på bloggen. Gennem forløbet er du velkommen til at skrive spørgsmål til mig - endten herinde eller på Teen Bloggen (linket findes herover)
Jeg håber i vil følge med på mit livs rejse!

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Hej Katrine,

    Jeg så lige at du skal være udvekslings Student i Canada næste år, og hvor er det fedt! For jeg er udvekslings student i Canada lige nu, og skal snart hjem :-( Men ville bare lige høre hjem der sender dig ud? Hav et fantastisk år!

    - Karoline I Canada

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karoline!

      Hvor er jeg dog misundelig på dig! Jeg går herhjemme i Danmark og kan ikke vente med, at komme afsted! Jeg mener jeg skal rejse med STS :) Jeg håber du har fået en masse fede oplevelser og forhåbentligt får en masse mere med!

      Love from Katrine

      Slet